Реклама в Facebook
Таргетинг реклама на Facebook – це ефективний спосіб залучити клієнтів, які цікавляться вашими продуктами та послугами. Більше 10 000 000 людей в Україні зареєстровані в цій соціальній мережі. Хоча цей ресурс не настільки популярний, як Вконтакті або однокласники, він використовується самою платоспроможною аудиторією. Це дуже важливий фактор на користь замовлення реклами на Facebook.

Види реклами Facebook
6 типів оголошень Facebook, які допомагають залучити та повернути клієнтів
Реклама Facebook
Генерація лідів
Lidogeneration робить процес збору адрес електронної пошти та створення списків розсилки неймовірно легко. З цим видом реклами, ваші потенційні клієнти можуть підписатися на розсилку, яка зажадає від них робити так само мало, як їм потрібно, наприклад, репост або пост.
Краса цього типу оголошення полягає в тому, що сам Facebook автоматично заповнить більшість полів, які користувачі зазвичай повинні заповнювати вручну, і це автозаповнення може призвести до того, що користувач з більшим шансом підпишиться на список розсилки
Реклама Facebook
Динамічна реклама
Динамічна реклама є одним з найновіших і найбільш значущих доповнень до існуючої платформи Facebook. Великі бренди, такі як Booking.com з використанням динамічної реклами, починають бачити економічний ефект дуже швидко. Ви підключаєте каталог продуктів вашого магазину до свого облікового запису Facebook і Підключаємо мінімальне зображення.
Реклама Facebook
Реклама для покинутих кошиків
8,63% покупців залишають свій кошик, не купуючи нічого. Іншими словами, для кожного 10 людей, які додають продукт до кошика, є 7, які не роблять покупки в результаті. Як ви отримуєте покупця, щоб повернутися на сайт і зробити цю покупку? Якщо ви нагадали про незавершену покупку по електронній пошті, ви тільки частково праві.
Реклама Facebook
Дякуємо Вам
Багато власників бізнесу мають погану звичку інвестувати всі свої маркетингові зусилля в цільових потенційних клієнтів, тобто в нинішніх покупців, і зупинятися на цьому! Це величезна помилка. Набагато простіше перетворити клієнта, який купив в перший раз на постійного покупця, ніж перетворити холодний ведучий (це людина, яка або не знає про вас взагалі, або явно не знає достатньо, щоб прийняти рішення про покупку), щоб перетворитися на покупця взагалі. Справді, Купівля клієнтів коштує 6-7 разів дорожче, ніж підтримання струму.
Реклама Facebook
Реклама нових продуктів
Як згадувалося в попередньому розділі, власники бізнесу часто витрачають достатньо маркетингових ресурсів на своїх існуючих клієнтів. Це дивно, враховуючи, що ймовірність генерації продажу від нового клієнта становить від 5% до 20%, а ймовірність прийняття продажу від існуючого клієнта становить від 60-70%. Ще більш дивним є той факт, що постійні клієнти витрачають в середньому на 33% більше, ніж нові, і 80% вашого майбутнього прибутку прийдуть від 20% від існуючих клієнтів.
Реклама Facebook
Контекстна реклама і генерація трафіку
Переорієнтація це хороша річ, але поки ви не привернете високу якість трафіку на ваш сайт, він не буде ефективним. Це завжди гарна ідея мати рекламну кампанію на Facebook, щоб залучити нових потенційних клієнтів у ваш магазині. Назвемо цей тип оголошення "Перша реклама", тому що це, мабуть, перший раз, коли людина, яка переглядає оголошення, чула про ваш бізнес.
Перегляньте всі роботи у нашому Instagram Переглянути