Реклама в Google

Google є найбільшою пошуковою системою в світі.В Українському сегменті частка пошукового трафіку майже дорівнює 90%. Рекламні можливості Google величезні, і наші фахівці знають, як перетворити їх у прибуток вашого сайту. Так що якщо ви не хочете втрачати половину своїх клієнтів, контекстна реклама для реклами Google повинна бути частиною рекламної кампанії в Пошуковій мережі.

Види реклами Google

У пошуковій і контекстній мережі Google ADS є шість типів рекламних кампаній:

та оптимізована контекстно-медіа мережа

Пошукова мережа

Ця реклама відображається в Пошуковій мережі Google ADS і в контекстно-медіамережі Google ADS (на сайтах партнерів Google і на відео-хостингу YouTube). Ця кампанія націлена лише на ключові слова, що спрощує та прискорює роботу. Ці рекламні кампанії рідко встановлюються для генерації додаткового трафіку.

Реклама Google

Реклама в Пошуковій мережі

Реклама в Пошуковій мережі може бути розділена на категорії: 1) З доступом до всіх функцій 2) Використання динамічних оголошень у Пошуковій мережі 3) Лише з номером мобільного телефону.

Реклама Google

Реклама в контекстно-медійній мережі

Користувач вводить пошуковий запит, система аналізує його та вибирає оголошення, яке містить Ключові слова з найбільшою консистенцією. Мета полягає в тому, щоб залучити користувачів, які шукають продукт

Відеореклама google

Відеокампанії

Орієнтації Для відеокампаній працює за принципом, подібним до CMS. Єдиним винятком є те, що більшість показів оголошень відбуватимуться не на партнерських сайтах, а на YouTube. Шоу також доступні в CMS ігор і додатків.

Реклама google

Торгова реклама

Це «симбіоз» пошукових і графічних оголошень. Користувач бачить свою назву, ціну та появу в оголошенні. Також, завдяки каналу, постійно оновлюється інформація про наявність і вартість товару.

Реклама Google

Реклама для мобільних додатків

Google покращила рекламу мобільних додатків. Для кампаній, орієнтованих на встановлення програм або повторного залучення. Тепер є тільки один лівий "Універсальна кампанія для мобільних додатків».

Шлях до успіху в 6-ти кроках

Процес розробки Вашого проекту

Обговорення

Обговорення

Аналітика

Аналітика

Складання плану

Складання плану

Затвердження

Затвердження

Ведення кампаній

Ведення кампаній

Надання звіту

Надання звіту

Економте рекламний бюджет

Економте рекламний бюджет

Залучайте тільки тих, хто, які з великою ймовірністю зроблять покупку. Чим менше нецільової аудиторії, тим ефективніше витрачається рекламний бюджет.

Економте час

Економте час

Забудьте про довгі аудити, технічні завдання та узгодження. Просто заповніть бриф і отримаєте медіаплан, а потім оплатіть рахунок і готуйтеся приймати заявки від нових клієнтів. Сервіс працює навіть без вашої участі.

Розширюйте бізнес

Розширюйте бізнес

Тестуйте нові рекламні канали і формати, залучайте нових клієнтів. Безпомилково визначайте потенційних покупців і збільшуйте продажі.

Просування в Інтернеті

Просування в Інтернеті

Ми розмістимо Вашу рекламу з максимальною ефективністю на кращих майданчиках інтернету. Робота з Вашим проектом включає в себе комплексну веб-аналітику: збір і моніторинг статистики відвідувань, постійний аудит та аналіз даних для підвищення конверсії.

Перегляньте всі роботи у нашому Instagram Переглянути