SEO просування
Незалежно від того, чи займаєтеся ви розкручуванням сайту в Україні або США, процес просування в цілому не змінюється. Звичайно, як і в інших сферах, чітких обмежень немає і багато що залежить від специфіки. Але все ж існує близько десятка обов’язкових етапів робіт.

9 етапів SEO-просування сайту
1
Аналіз сайту, тематики і конкурентів
Коли SEO-спеціаліст отримує всі доступи до аналітики проекту і панелям вебмайстрів (Або додає туди сайт самостійно), він приступає до аналізу товарів і послуг проекту, а також дає загальну оцінку сайту, щоб розуміти, які роботи потрібно проводити в першу чергу.
2
Формування первинного ядра пошукових запитів
На новому етапі SEO-спеціаліст за допомогою Serpstat, Wordstat і інших інструментів збору пошукових запитів збирає, кластерізірует по групах, пробиває на частотність семантичне ядро.
3
Формування широкої структури сайту
Пошукові системи постійно вдосконалюють свої алгоритми і показують найбільш релевантні сторінки під запити користувачів. Якщо ви введете в пошуковику «ноутбуки з підсвічуванням клавіатури», побачите на перших місцях найбільш релевантні даними запитам сторінки.
4
Формування завдання на внутрішню оптимізацію
Спеціаліст виправляє помилки внутрішньої оптимізації сайту, працює з посадочними сторінками під групи запитів, видаляє дублі сторінок. Для цього проводиться технічний SEO-аудит сайту , на основі якого формується завдання на внутрішню оптимізацію.
5
Організація внутрішньої перелінковки
Важливо не просто створити посадкові сторінки, але і організувати внутрішню перелінковку так, щоб користувачі і пошуковий робот могли без проблем потрапити на інші сторінки. В іншому випадку вони можуть не з'явитися в індексі пошукових систем.
6
Оптимізація контенту
Оптимізатор вручну формує унікальні метатеги (Title, Description, Keywords) і заголовки H1 на основі «довгого хвоста» пошукових запитів для тих сторінок, де це необхідно. Також для просуваються сторінок сайту формуються тексти, що включають зібрані раніше ключові запити, природно, з урахуванням поточних вимог пошукових систем.
7
Поліпшення юзабіліті сайту
Адаптація сайту для мобільних пристроїв істотно підвищить видимість сайту в мобільній видачі, також виростуть конверсії з мобільних пристроїв. Спрощення навігації зменшує показник відмов. Грамотне оформлення сторінки «Про нас» підвищить довіру відвідувачів і пошукових систем.
8
Зовнішня оптимізація сайту
Так в ряді тематик з низькою конкуренцією можна обійтися і без нарощування зовнішньої посилальної маси, але в основному зовнішня оптимізація необхідна. Чим більше якісних тематичних майданчиків посилаються на вас, тим авторитетніше ви стаєте в очах пошукових систем.
9
Робота з краулінговим бюджетом
Часто власники сайтів, прочитавши 1-2 статті по розкрутці сайтів за допомогою оптимізації фільтрів і тегів, створюють сотні сторінок непотрібних фільтрів, під які немає запитів або їх дуже мало. Більш того, не закривають для робота сторінки перетинів двох фільтрів з одного блоку (наприклад, два бренди), перетину чотирьох і більше фільтрів.
Перегляньте всі роботи у нашому Instagram Переглянути