Зовнішня оптимізація сайту

Для кого це актуально? Для всіх типів сайтів в тематиках з високою конкуренцією.

Так в ряді тематик з низькою конкуренцією можна обійтися і без нарощування зовнішньої посилальної маси, але в основному зовнішня оптимізація необхідна. Чим більше якісних тематичних майданчиків посилаються на вас, тим авторитетніше ви стаєте в очах пошукових систем.

Існує безліч параметрів, за якими потрібно будувати контрольний профіль і відбирати донорів. SEO-фахівці можуть використовувати біржі постійних посилань, додавати природні посилання з форумів, Q / A-сервісів, а також безпосередньо розміщувати через вебмайстрів сайтів, які не займаються продажем посилань.

Крім того, ми завжди рекомендуємо власникам розміщувати такий контент, щоб користувачі самі посилалися на них. Це найкорисніші посилання.