Формування завдання на внутрішню оптимізацію

Для яких проектів актуальний цей етап:

  • Інтернет магазини.
  • Сайти сервісів і продуктів.
  • Новинні сайти.
  • Сайти-візитки
  • Дошки оголошень.
  • Корпоративні сайти.
  • Форуми.

Спеціаліст виправляє помилки внутрішньої оптимізації сайту, працює з посадочними сторінками під групи запитів, видаляє дублі сторінок. Для цього проводиться технічний SEO-аудит сайту , на основі якого формується завдання на внутрішню оптимізацію.

Обов’язково виконуються наступні пункти (у порядку важливості):

  • Налаштування автоматичного формування Title, Description і заголовків H1 на основі шаблонів для категорій, товарів, фільтрів, пересічних фільтрів, сторінок, створених під геозапити, тощо.
  • Формування адрес сторінок на сайті (приведення їх до ЧПУ).
  • Оптимізація фільтрів: створення правил формування URL-адрес для фільтрів та їх перетинів, метатегів, видимості посилань на фільтри).
  • Збільшення швидкості відповіді сервера, завантаження сторінок сайту.
  • Видалення дублів за допомогою постійних перенаправлень, канонічних адрес, noindex follow.
  • Створення XML-карти сайту.
  • Налаштування багатомовності (в разі наявності мовних версій).
  • Оптимізація сторінок пагінацію.
  • Оптимізація коду відповіді сервера і заголовків сторінок.
  • Налаштування мікророзмітки відгуків, інформації на сторінках карток товарів.