Дизайн пакетів

Перед тим, як виготовити пакети з логотипом або фірмовим зображенням, необхідно розробити його дизайн. Від того, наскільки грамотно він буде виконаний, залежить в подальшому презентабельність готового продукту. Спеціаліст, який займається дизайном паперових пакетів, повинен добре розбиратися в якості паперу, способи нанесення зображень, знати принципи і технології постпечатной обробки виробів. Крім того, у нього повинні бути присутніми креативне мислення і почуття смаку. Саме такі співробітники працюють в компанії. У штаті тільки професійні дизайнери, які мають великий досвід і володіють творчим підходом.

Фахівці друкарні перед тим, як розробити дизайн пакета, уважно вивчають компанію-замовника, враховують мета реклами, термін служби виробу, а також цільову аудиторію. Такий підхід дозволяє зробити вірний вибір матеріалу для друку, підібрати оптимальну технологію друку і постпечатной обробки. Тільки поважаючи думку замовника, можна домогтися потрібного ефекту і надати клієнту той дизайн пакета, який буде ідеальним варіантом і дозволить досягти потрібного результату.

Розробка логотипів на пакети

Логотип являє собою графічний елемент, знак або символ, який служить ідентифікацією бренду компанії і підкреслює її спрямованість. Якщо у замовника вже є свій знак, то він може відправити готовий макет на електронну пошту  і оформити замовлення на пакети з логотипом. У разі ж відсутності фірмового зображення або напису, тут можна скористатися послугами досвідченого фахівця, який розробить дизайн пакета, погодить його з замовником і тільки після підтвердження відправить. Розробка логотипу – непросте завдання. Вона являє собою комплекс робіт, розділених на наступні етапи.

  1. Збір базової інформації про замовника, аналіз товару / послуги, вивчення специфіки роботи компанії.
  2. Побудова концепції. Тут фахівець разом з представником замовника узгоджують формат логотипу, кольорове оформлення.
  3. Створення декількох варіантів, щоб клієнт зміг вибрати найбільш підходящий логотип на пакети.

Упаковка з фірмовим знаком – досить новий, але дуже ефективний спосіб зробити бренд впізнаваним, поширити рекламований продукт для широкого кола споживачів. Основне завдання, що покладається на брендований продукт, зокрема, на пакети з логотипом – це:

  • ідентифікація компанії;
  • популяризація продукції / послуги;
  • Стимулювання продажів.

Перед фахівцем, що займається розробкою логотипу пакетів, стоїть завдання побудувати фірмовий стиль, передати важливу інформацію про компанію декількома символами, які будуть відразу кидатися в очі споживачеві.

Переваги розробки дизайну в нас

Дизайн фірмових пакетів – процес, з яким успішно справляються кваліфіковані співробітники. Тут до кожного замовника гарантується індивідуальний підхід, розробка унікальної концепції і створення макета з урахуванням всіх особливостей замовлення. Завдяки їх професіоналізму, дизайн паперових пакетів зробить надалі поліграфічний продукт ефективним рекламним носієм.

Створюючи дизайн пакета або будь-який інший упаковки, співробітники  слідують таким принципам.

  1. Всі елементи повинні поєднуватися – логотип на пакети поміщається так, щоб він гармоніював з графічної або текстової інформації.
  2. Грамотно розставлені акценти. Дизайн фірмових пакетів здійснюється з метою залучення уваги цільової аудиторії на найбільш важливий елемент зображення (логотип, слоган і т.д.).
  3. Застосування додаткових еффектів- найбільш значущий елемент дизайну обробляється лаком або робиться об’ємним.